Ridstövlar

De ridstövlar jag har har gått sönder nu. Jag ska nog ta och laga dem eftersom det bara är dragkjedjan som gått sönder. Men jag ska köpa ett par nya dressyrstövlar och behålla mina gaml att rida ut/hoppa med.
Finns ett par jag funderat på:

Konigs Patent Grandgester Boots

Konigs Patent Grandgester Boots
Cavallo, modell PIAFFE PLUS
Königs "Sir"
Denna är klart favoriten, så sjukt snyggggg. Ska till falsterbo i sommar, ska se om de har lite olika varjanter man kan prova och sedan beställa. Fram tills dess måste jag vekligen få ihop lite pengar eftersom de flesta dressyrstövlarna ligger mellan 5-8 tusen kronor hehehehehe. Dock ligger den sista på 8800, och det vet jag faktiskt inte om det är värt att lägga på ett par stövlar!
Men om ni har tips på bra dressyrstövlar så säg till! Vill helst ha lackade.
image description

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

sv: Tack! Ja, hon är min häst. :-) Det finns en informationsruta till vänster högst upp på bloggen :-)

2012-06-08 @ 10:23:03
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0