Ridpasset på ett tag!

Idag efter jag vart på Runsten med Tove så red jag Yngve på ridbanan.
Han var väldigt lerig så det tog ett tag innan han var typ fux igen haha. Jag skrittade fram och gjorde lite volter och olika stretchövningar, speciellt i höger eftersom han har svårare där.
Gjorde lite övergångar och såg till att fattningarna var bra idag. Gjorde även öppna och slutor. Han kändes helt ok idag! Lite seg som vanligt typ men han har gått nästan varje dag sedan jag åkte. Imorgon ska han i alla fall få vila och på lördag.
men han var faktiskt helt okej i högersida där han har svårt. Men vänster sida var inte så underbar som den brukar men man kan väl inte få allt!
På fredag blir det lektion för Lisa (:
Så här såg vi ut idag! Inte så fint kanske men aja.
Schabrak : Jacson
Träns : Hööks
Hjälm : John Whitaker
Ridbyxor : Back2Back
Pike : Ralph Lauren
Handskar : Kingsland
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0