Ridning till hösten

Till hösten kommer jag börja rida en dag till i veckan på Högvreten. Så jag kommer sluta rida på Vallentuna ridskola, då jag känner att jag inte utvecklas där och hästarna kan inte det jag vill göra. På Högvreten är hästarna mer utbildade och kan alla skolor!

Jag kommer att rida Fleur varje tisdag och sedan ska jag börja i en markarbetes/hopp grupp! I hoppgruppen kommer jag inte ha möjlighet att rida Fleur varje gång, men det blir bara kul att prova på andra hästar! Fleur är en ponny, och dom gångerna jag inte hoppar henne så kommer jag hoppa STORhästar, haha! Har hoppat storhäst en gång i mitt liv, och då slutade det såhär:

Haha en bild på mig och Faidra från Väsby ridklubb.

Men jag är gaaalet taggad! Det kommer bli en grym höst! Mamma fick ett sms av Kjelle (min tränare) och han frågade om jag ville tävla Fleur både hemma och borta till hösten. OCH SJÄLVKLART VILL JAG DET! :D


Kommentarer
Postat av: Tussie

Kul!

2012-06-16 @ 20:26:09
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0