Och hallå!

Det är ju inte okej att komma som gästbloggare och uppdatera dåligt. Så jag ska försöka skärpa mig!De senaste dagarna har varit mycket och långa.
 
Idag har jag inte varit i stallet ännu, jag ska dit lite senare då Malin ska massera Zetta vid 8, så jag åker om ett tag och rider Oscar först så att jag har allting klart sen :) Oscar har varit en olydig grabb så han förtjänar lite mer trimmtid på ridbanan idag! Haha, så kan det gå. Jag har en plan om vad jag vill göra, så vi ska se vilket humör han är på och då får vi se om det går att genomföra haha. Det är lite så med Oscar, man får ta vad man får vissa dagar!
 
Detta är planen för ikväll iallafall! Av någon anledning är jag lite nöjd idag; Över vad vet jag inte, men det är ju en skön känsla, haha!
(Och inte för att det här är hästigt alls, men jag har klippt av mig håret, shitshit! Det var tidigare ganska långt, nu till axlarna. Som sagt, shitshit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0