News

Föråt för dålig bloggning men har helt enkelt inte haft tid och lust!

Jag började jobba idag på Sturekatten på Östermalm vilket är superbra! Ska få ihop lite pengar nu till blandannat ett par dressyrstövlar.
Yngve släpptes ut nattetid igår. Det gjorde mig lite nervös haha, min lilla bebis sova ute! Men då mamma var i stallet idag eftersom jag jobbade till 20.00 så var han helt ok haha. Dock var vi i stallet igår kväll och tog av honom täcket och då blev han lite förvirrad då vi inte tog in honom. Han stod vid utgången och tittade på oss ett tag innan han återvände till flocken, söti! 
Ska till stallet imorgon. Nu när tävlingssäsongen är över ska han få ta det lite mer lungt. Han ska ju tränas och så men inte tävlingstränas hela tiden (:

Ska försöka med bättre uppdatering.

Bebis vid utsläppet i sommarhagen


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Åh tack så mycket :) vi kan bestämma nån gång, jag kan fotta dig också :D

Svar: Jag smsar dig Sara när jag är i stallet!
Tove Nodemar

2012-06-19 @ 12:13:33
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0