Dröm om Space

Inatt drömde jag om Space. Det är första drömmen jag drömt om Space sedan vi sålde henne 20 januari i år.
Drömmen började med att jag åkte till Grana för att ta hand om Ericas alla tre hästar,haha! Jag skulle mocka, göra höpåsar och burkar till Obsession, Oreo och Cissi. Samt skritta Obsession. Hela drömmen var stressig och allmänt jobbig, och jag hade väldigt lite tid på mig att göra klart allt. Hittade inte höpåsar och burkar osv. När jag var klar med allt i stallet så skulle jag skritta Obsession ute, och när jag kom tillbaka så stod det massor av folk runt om en box, och då hade det kommit en ny ponny under tiden att jag hade ridit ut - Space. Någon hade köpt Space av dom vi sålde henne till, och flyttat till Grana. Jag sprang fram till henne och krama om henne, men då kastade hon sig bakåt och fick panik i boxen, hon tröck sig så långt ifrån mig som möjligt och försökte nästan stegra i boxen. Jag sprang ut från boxen och började gråta. Alla frågade mig varför jag grät och ingen förstod mig. Space hade alltså blivit rädd för människor och plötsliga rörelser. Och jag fick en sån ångest. När jag vaknade så ville jag bara somna om, och försöka förklara för Space att jag inte ville henne något illa, och hur mycket jag saknat henne! För det har jag verkligen.
Hon var ju trots allt min första ponny. Hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta som ingen nånsin kommer kunna ersätta. Fina ponny<3













Dom tre sista bilderna var från sista dagen med ponnyn. Tio minuter efter att bilderna var tagna så var hon i transporten, påväg mot sitt nya hem,där hon står än idag.
När jag ser dom här bilderna så blir jag tårögd,lilla ponny..

Kommentarer
Postat av: Tussie

:'(

2012-06-11 @ 19:14:48
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara

2012-06-11 @ 20:38:41
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Erin

2012-06-11 @ 20:49:02
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0