Dagens

Idag kände jag mig lite lat, så Amoure fick gå ett slappass på hackamore, skritt och trav nere på slingan. Passade alldeles utmärkt eftersom att han ska varva ner lite nu (:
Han var pigg och glad, lite träningsvärk tror jag han hade för han kändes lite stel men annars var det bra.
Han fick stå inne i boxen och vila lite innan passet och fick sedan gå ut direkt.
När jag släppt ut honom tömde jag boxen, trist. Men det gick ganska snabbt. Min box är extra jobbig att tömma då det är kanter i cementen överallt, haha.
Imorgon ska jag skritta lite barbacka innan vi åker har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Tussie

Vart ska ni? :o

2012-06-14 @ 17:55:38
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0