Dagens pass

En bild på bästa vännerna när jag hämtade Amoure idag :)
Idag blev det planenligt ett konditionspassAmoure, och det tyckte han var alldeles utmärkt! Framskrittningen skedde i ett mycket raskt tempo och han var väldigt taggad när vi väl började galoppera, men innan dess flyttade jag lite för skänkeln och jobbade med ställningen i både skritt och trav. Galoppen idag var ganska kravlös, han skulle bara hålla ett bra tempo.
Hade klockan på och galopperade 3½ min, skrittade två minuter två gånger och sedan red jag lite volter och fattningar på ängen samt hoppade några stockar. Han drog verkligen, och tyckte att det var det roligaste han varit med om! Knasponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0