Whats up?

Kvällen innan vi åkte ner söder ut gick jag på mat förgiftning och kräktes ca 6 gånger den natten. K U L
När jag vaknade på morgonen hade jag feber. Så satte mig i bilden och åkte från Stockholm ner till Uddevalla med feber och sjuk illamående. 
Väl i Uddevalla hade i alla fall mina tabletter börjat värka och jag kunde umgås med mina Kusiner! Nästa dag åkte vi vidare mot Skåne och stannade på Ullared på vägen. 
Jag hade kanske liiite högre förväntningar. Mycket var billigt och fult men hittade lite som jag tyckte var fint. Vi gick bara på hästavdelningen i ca 20 minuter innan vi åkte hem. 
Vi fick med oss:
Ridtäcke, Marinblått med silver kant. (Ska brodera och tävla i) 99 kr

MarinSchabrak med Guldkant, dressyr 99 kr
 
Två grimskaft att sätta i gången i stallet eftersom att det inte finns några 12 x2 kr
 
En SWE tjocktröja med tre stjärnor, grå för 69 kr?
 
Vita Catago boots för 59 kr
 
Pälsglans 54 kr
 
(Bilder kommer)
Vi hade alltså bara en påse med oss ut, vilket måste vara rekord. 

Nu är vi i alla fall i Skåne hos min morfar. Vi kom igår och jag älskar det här. Jag älskar verkligen Skåne! Så HIMLA mysigt. Åh. 
Nu är vi i alla fall på Falsterbo och jag bloggar så klart mer då jag kommer hem!
Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har verkligen inte fått internet att fungera!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0