Vad händer

Tyvärr jobbar jag idag och därför blir det ingen uteritt med mamma. Istället tar Linda min plats ;) Tur med familj!
Själv måste jag spendera hela degen inne vilket jag förmodligen gör nu.. 
Aja. 
Imorgon blir det dressyr med Oreo, hoppning för Linda och Yngve sedan ska jag träffa en kompis! På lördag blir det jobb igen på kvällen medan på söndag ska jag träffa en kompis i stan på förmiddagen och sedan ha typ filmkväll med Sara, Natta Erin och Tove (Ja Erin och Tove vi har inte frågat er men vi tvingar er.) Och laga mat med varandra osv! Värsta hästträff. 
Aja liten tråkig uppdatering men nu vet ni!
Eftersom mina vänner varit så snälla och låtit mig rida deras ponnier, bilder det därför bilder på det, för omväxlingsskull.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0