Sämst uppdatering

Det har verkligen varit en kass uppdatering från min sida senaste dagarna. Men eftersom blogg appen strular så kan jag inte blogga från min iphone, och jag sitter nästan ingenting vid datorn nu på sommaren.
Nu några dagar framöver kommer jag inte ha tillgång till någon dator då jag ska sova hos en kompis i stan, sen på torsdag ska jag åka någon båt till Åland med Sara. Så bloggandet från min sida kommer nog inte vara så bra! Men jag ska försöka skärpa mig, men inte så lätt när bloggappen inte funkar somsagt, plus att alla mina bilder är hos Sara. Men jag ska försöka fixa med bilderna nästa gång jag är hos Sara. Och nu innan jag åker till min kompis ska jag fixa ihop några tidsinställda till dom här dagarna. Hoppas ni har ett bra sommarlov iallafall :)

En bild på mig och Sara några dagar innan skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0