Saker ni inte visste om mig

  • Sover helst inte borta hos folk då jag nästan alltid sover dåligt hur bra jag än trivs! borta bra men hemma bäst!
 
  • Har fotfobi
 
  • Har dyselexi men gick ut med MVG i alla ämnen, utan att veta om det och få hjälp.
 
  • Innan jag fick Yngve hade jag knappt tävlat någonting
 
  • Är mer galen i hästar nu än då jag var mindre.
 
  • Har bott i USA och kommer förmodligen att bo där igen i framtiden
 
  • Är helt galen i hur Yngves man och svans sköts. Det ska vara PERFEKT.
 
  • Är planerings galen och har planerat typ hela mitt liv. Sitter även år i förväg och bestämmer vilka tävlingar jag ska på osv och ändrar sig någonting utan för det jag planerat blir jag vansinig. 
 
  • Är inte tävlingsgalen ALLS. Om någon utmanar mig i typ ett spel eller i kort drar jag fortare än vinden. MEN i ridningen vill jag alltid vara bäst och vill alltid vinna. Tror det beror på att det känns mer som om jag tävlar mot mig själv. 
 
  • HATAR då folk klagar på mig eller vad jag gör. Eller snarare hatar få kritik om jag inte bett om det. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Oj, MVG i alla ämnen! :D Sjukt duktigt!

Svar: Åh Tack Daniela (:
Tove Nodemar

2012-07-09 @ 21:51:06
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: fillan

vad duktig du är amanda. mvg i alla ämnen när man har dyselexi de kan man kalla gryyymt! kram

2012-07-10 @ 23:36:34

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0