Ridstövlar

Då jag skrev vad jag köpt glömde jag så klart det viktigaste XD
 
Nu har jag beställt ett par dressyrstövlar. Det är Ulrika Strindinger som jag beställt dem från och så här står det om dem. 
 
Design
Det är bara din fantasi som sätter gränserna för hur dina stövlar ska se ut. När du har valt en design, sys dina stövlar upp efter dina mått för perfekt passform. Färgval och exempel på stövlar hittar du under Stövlar/Bilder.
 
Kvalitet
De handsydda stövlarna, i Italienskt kalvskinn, tillverkas i Ungern och håller mycket hög kvalitet. Med 1000-tals nöjda kunder över hela Europa är vi säkra på att du också kommer att bli nöjd med dina nya stövlar.
 
Jag har valt att ha mina lackade. Har även tänkt mig ett litet A på varje stövel i swarovski stenar. Hiss/Diss? Jag tror det blir hiss! Ganska personligt liksom! 
Men de kommer ungefär se ut som de på bilden. Det sega är bara att det tar 14 veckor för stövlarna att komma vilket betyder att jag måste laga mina gamla för att ha något att tävla i. 
 
Det hela gick på 4995 kr och då får man alltså göra de HUR man vill. Jag skulle alltså kunna typ dekorera dem helt i swarovski och det skulle kosta det samma! Bra va!?
LÄNGTAR tills jag får dem <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0