Ridpasset på Minge idag + gamla bilder

(har jag lagt upp de här bilderna??? tror inte det?? :S)

Dagens ridpass på Mingus blev först på slingan med mamma som red Yngve. Vi busgalopeprade där och red halva passet ute.
Andra halvan var på utevolten. I början gick det ganska bra men då jag krävda av honom att inte skjuta ut bogen utan ställa inåt i volterna blev det lite bråk så jag la av med det. Men han var väldigt hängig i bettet idag, fick typ kramp i armen men då red jag massor med övergångar och ryggade osv så blev det bättre. Försökte ta det där med bogarna igen efter ett tag och det fungerade väl ok. Tog ett varv på volten i galopp i alla fall och avslutade då han gav med sig. 
Gamla bilder som sagt! På onsdag(?) tror jag Sara och Erin kommer hem till sin lilla ponny! Får höra med dem men jag tror jag ska ta hand om honom även då (:
 
 
g
Så där kan det bli ibland då man fattar galopp! (drar honon inte i munnen som ni ser)
g
 

Kommentarer
Postat av: Erin

Tisdag är sista dagen för vi kommer hem på onsdag :) <3
Hoppas allt går bra!

Svar: aha vad bra! :D jadå det går super! :)<3
Tove Nodemar

2012-07-23 @ 22:21:37
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0