Ponnyn är på bete

Nu går lilla Fleur med sina kompisar på sommarbete. Guuud vad jag saknar henne! Men det absolut bästa är att hennes beteshage är 5 minuter ifrån mitt hus, så jag kan gå och hälsa på ponnyn när jag vill. Ska försöka få med Sara på att gå med mig dit, och fota mig och Fleur.
Kan inte vänta tills hösten, ser fram emot det så mycket att jag spricker!! För er som inte vet, så ska jag tävla Fleur både hemma och borta på massa lokala tävlingar, kommer bli så himla kul!


Jag och Fleur för nästan exakt en månad sen.

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

taggaaa ni är sååå fina! vill följa med på tävlingar hihi! :D jaa vi går dit! :D <3

2012-07-03 @ 12:40:07
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0