Mission impossible

Idag vet jag inte hur jag tänkte med planeringen! Så här ser dagen ut: 
 
Jobba 10.30-18.00 i gamla stan
Sen hämta ut biobiljett till Batman premiären 
Gå med Kim för att kolla på en omplaceringshund
Rida två hästar (optimistiskt) 
Spelkväll hos Lollo
 
Okej, så jag kommer förmodligen inte hinna rida båda hästarna idag, det blir nog Zetta som får springa idag, vi måste vara lite mer igång inför lördag då vi ska åka på vår första pay and jump! Ska bli kul. Men Oscar får nog vila idag om jag inte hinner, jag får ta in och pyssla lite bara. 
Jag får väl be någon av mina kära vänner att hämta ut biljetten åt mig, någon av dom 10 som ska gå borde ha råd att lägga ut tycker jag, haha. 
Spelkvällen blir jag helt enkelt sen till. 
 
Hurra! Vi får se hur dagen blir! 
 
 
/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0