Jobbjobbjobb

Har jobbat heeela dagen i stan och kom hem vid nio. Då var det bara att skicka hur jag ville ha mina swarovski stenar på stövlarna till Ulrica sedan börja jobba med beställningar av bilder. Förhoppningsvis blir alla nöjda och glada men nu är jag i alla fall klar! Puh. 
Nu borde det bli sängen snart eftersom vi ska upp sju. Linda och Tove ska hoppa för Linda hos granngården där de har en större utebana med hinder osv. Ska ta bilder och förhoppningsvis blir det massor med fina bilder!
Så uppdaterar mer imorgon! :D

Idag skulle Yngve bara skrittas så Linda tog sig an det jobbet medan jag jobbade. Det gick bra.
Yngve igår då han fick massage!

Kommentarer
Postat av: elsa

Fin Blogg!

Svar: Tack Elsa! :D
Tove Nodemar

2012-07-18 @ 22:41:50
URL: http://ponnykrull.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0