Hur en bra blogg ska vara

Jag tänkte skriva lite hur jag tycker en bra blogg är och vad som lockar mig till att läsa den

En bra blogg tycker jag ska framförallt ha bra bilder att visa ofta. Man behöver inte alltid ha nya bilder men en ny bild från vad man har gjort per dag tycker jag är bra! Visst kan man lägga upp gamla fina bilder men då ska det varieras så inte samma kommer fram flera gånger. 
Men helst nya bilder varje dag!
 
Sen vill jag ha mycket outfits bilder och mycket om utrustning. Sånt gillar jag! Även att man har photoshoots ibland och lägger upp flera fina bilder från ett ridpass. 
 
Sen vill jag även att man riktar in det på något. Är man hoppryttare blir det hoppinriktat, dressyr, dressyrinriktat osv. 
Sen om det är flera som bloggar tycker jag bara det är roligare men så länge var och en riktar det och något håll!
 
jag vill gärna läsa om tävlingar och gillar därför att följa tävlingsryttare, blir liksom spännande då!
 
Är inte mycket för åsiktsinlägg och sånt men det får gärna vara varierade inlägg. Men jag vill att en hästblogg är en hästblogg.
 
Jag hatar bloggar som skriver slarvigt, bara lägger upp dåliga mobilbilder och bilder på sig själv med inlägg som inte handlar om hästar. Sånt faller inte mig i smaken!
 
Sen tycker jag att det är viktigt att designen är bra, det blir mer lockande då!
 
 
 
HUR tycker NI?
 
De första halvårets headers. Vilken var eran favorit? Kan inte bestämma mig mellan röd och ljusblå...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar header nummer 2 ! :)

2012-07-09 @ 20:07:04
Postat av: Anonym

Och den sista headern ! :)

2012-07-09 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0