Hejsvejs

Bloggandet har varit sämst från mig idag. 
Vaknade och åkte till stan med pappa och åt lunch innan jag åkte till stallet och bestämmde mig för att köra lite longering.
Sist jag longerade Yngve var i höstas då jag precis fått honom och det gick inte alls. Han bara tvärnitade och visade rumpan åt mig typ. Det var mer eller mindre jag som blev longerad. Men idag gick det super!
Han gjorde precis vad jag bad honom om hela tiden och lyssnade super på min röst. Då han till och med gjorde övergångar trav,galopp,trav galopp bara efter min röst avlutade jag där. Jag hade även gummisnodd på så han hela tiden jobbade sig lång och låg för att bygga lite på ryggmuskler.
 
Precis då jag gick in i stallet igen började det ÖS regna bakom mig, typ aldrig varit med om värre hahaha. Snacka om tur man hade. Även precis då jag släppte ut honom så slutade det regna. 
Efter det var det direkt väg till Tove där vi spelade lite Harry Potter spel, kollade i Hungerspels böcker, youtube videos och sånt! Men efter det bestämmde vi oss för att jobba lite mer på den nya designen som jag faktiskt är väldigt nöjd med och jag brukar inte bli så nöjd hahaha, vill typ alltid förbättre saker och är sjukt petig men nu är den faktiskt snygg! Men mer får ni inte veta.
 
Jag blev lite överaskad ikväll också och fick veta att jag ska jobba imorgon och måste upp sex på morgonen och slutar fyra och då måste jag direkt till Sara eftersom vi ska ha liten tjejmiddag typ. Jag har inte gjort några tidsinlägg (Nu gjorde jag visst några ändå) vilket betyder att uppdatering från min del kommer vara sämst även imorgon ): Men ska i alla fall förska! Vad vill ni läsa om?
 
 
JAG bjuder på det här utan att fråga Natta och Tove.
Så här gick det i alla fall sist vi gjorde våran header... 
Alltså Tove HAHAH <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha man kan ju inte låta bli att skratta när man ser den här hahah vi e bara för roliga :D

2012-07-09 @ 11:13:18
URL: http://granaryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0