Fredag och lördag

Fredag och lördag tillbringade jag alltså på Liden, det var väldigt mysigt (:
Vi kom alltså dit fredag kväll och det vi hann med då var att äta lite samt gå ner och hälsa på hästarna i hagen.
Lördag åt vi frukost och packade innan vi gick ned och hämtade Amoure. Fick lite tips om hur jag ska visa honom på utställning, och visade honom ett par gånger och så sa de vad jag skulle tänka på och så vidare, super bra!
Promenerade lite med honom på en äng också så att han skulle få röra på sig innan transporten.
Hemresan gick bra, han står så snällt :)
Tillbaka i stallet ryktade jag honom lite och sedan släppte vi ut honom i skogshagen, vilket var väldigt lugnt. De travade runt lite några av dem men sedan var det bara gräs.
Amoure säger hejdå till ponnykompisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0