Falsterbo Lördag

Idag som sagt hade vi inga biljetter till platser på varelse dressyr eller hoppning men vi lyckades se hela dressyren ändå från sidan där det inte fanns något läktare! Vi såg alltså lika bra fast gratis ;)
 
Höjdpungten var ju så klart att se Patrik och Tinne! De båda vinkade glatt och kom på första och andra plats tror jag. Men sen gillade jag Sofie Lexner med Charming Boy också! Super fint ekipage med en mindre häst och dessutom red hon med hjälm ;)
 
Men sedan shoppade vi lite. Jag gick in och fick mitt hår uppsatt till tävling precis som jag vill ha det och köpte hela sättet!
k
Vi gick även och fixade mina mått och beställde mina stövlar! Alltså ett par lackade dressyrstövlar, höga raka med antingen ett A på utsidan i swarowski eller en rand. Har inte bestämt mig ;) men de är beställda men kommer inte förrän om 14 veckor vilket innäbär i vinter typ. Jag behöver ju verkligen ett par stövlar så får ta och laga mina gamla och rida i tills dess. 
k
Jag köpte även något Tove ville ha, Equiline paddar, broderade mitt ridtäcke och en World Dressage Masters tröja. Skulle köpt täcket men fanns inte i 135! 
Skulle väl ha shoppat loss galet om det inte var så att jag köpte de där designade dressyrstövlarna. Så jag fick tyvärr inte bli galen så men har köpt en hel del på resan så lägger upp bild på allt då jag kommer hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0