Amoure

Jag är verkligen glad över att jag köpte Amoure.
Det är alltid lite av ett Wild card att köpa en unghäst, speciellt en som inte har gjort så mycket. Hade jag vetat att Amoure skulle bli som han är nu hade jag aldrig tvekat men jag kommer så väl ihåg provridningen, hur han inte förstod att skänkeln betydda framåt och tyckte att hinder var lite småkonstigt, men jag fastnade ändå. Han hade rätt inställning. Han VILLE.
Misstolka mig inte nu; Amoure har alltid varit en välriden ponny men en ungponny kan inte lära sig allting på en gång. Det tar ett tag för nya saker att sjunka in. 
Nu är Amoure verkligen en sådan ponny som passar mig! Mycket har väl med det faktum att det är jag som utbildat honom vidare. 
Ska bli spännande att se vad det kan bli av den här ponnyn (:
(Det ska förstås stå 2011 på provridningen, fixade bilden lite snabbt imorse, hehe)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du provred väl inte Amoure i år? :o

Svar: Ojdå! Självklart inte, får fixa det där sen (;
Tove Nodemar

2012-07-18 @ 17:56:27
Postat av: Tussie

Amoure har verkligen blivit jättefin!

2012-07-19 @ 08:33:18
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0