Rolig dag i stallet

Alla dagar är roligare men idag ville vi busa lite. Linda och Jennifer skulle tävla slalom barbaka. Det gick super för Linda haha men sista varvet drg han till ett riktigt bocksprång, lite svårt att se kanske men kolla upp i högra hörnet så.
Efter Linda och Jennifer busat runt hoppade jag upp och red honom lite. Han kändes väldigt bra! Han gick super i traven och galoppen kändes faktiskt väldigt bra. Red inte så länge, skrittade honom för hand sedan, då nafsade han ingenting!
Väl tillbaka i stallet satte jag min lillasyster i mockning så ryktade jag Yngve länge. Jag tvättade närborrarna, munnen, ögonen och öronen. Passade även på att klippa lite långt ansiktshår. Han fick sin godisboll innan vi gick!
Imorgon blir det ett riktigt dressyrpass på ridbanan men en SUPER OUTFIT. Mamma fotar så missa inte bloggen imorgon!
http://youtu.be/c2hTp-uMR1o
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0