Bloggar från min iPhone

Idag åkte jag upp till stallet innan det blev mörkt, så jag hann skritta fram på slingan innan solen gick ner. Skrittade på slingan med Erin&Mingus i ca 20 minuter, sen red jag in i ridhuset och red ett ordentligt dressyr pass! Travade mestadels av ridpasset, avslutade med galopp. I galoppen var hon väldigt fin och galopperade på i ett lagom tempo. Mamma filmade lite, så dom filmerna ska jag försöka lägga upp idag. Efter ridningen kom veterinären till stallet och gav Space vaccin mot hästinfluensan :)

Sara fotade några bilder på slingan.

/Nathalie


Kommentarer
Postat av: Laura

hejsan! nathalie, jag ser att du har tretorn på dig och ja tänkte fråga dig va du tycker om dom? har nämligen själv tänkt köpa såna men de är jätte många som säger att man alltid får problem med dom. att dom går sönder i dragkjedjan och knapparna med mer.. men har du hafft problem med dom och hur länge har du hafft dom?

älskar er blogg! //Laura :D

2012-01-06 @ 22:39:34
URL: http://lakris.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0