SIHS Fredag

Efter jag varit på lunch i stan och gått på Saco mässan åkte jag till Globen eftersom Sara hade gratis biljett till mässan!
 
Då vi kom in på mässan tänkte vi att vi kunde testa om vi kunde gå in med biljetten till mässan på showen och det fungerade! Så fick sitta på A läktaren ;)
Jag kollade på finalen i Allsvenskan och på höjdhoppningen, men blunda mestadelen av det haha. 
 
Efter det gick jag och shoppade lite med Sara och köpte inget då men skrev lista på vad jag ville ha. Mötte sedan upp Martina och Mickan och shoppade med dem. Fick bara med ett Sverige-täcke hem, har kostat 649 kr men kostade nu bara 350 kr! Perfekt eftersom jag behövde ett. Köpte även en HV Polo långärmad Pike, 449 kr från 649 kr. Måste säga att HV Polo avdelningen var ett riktigt hiss! Allt var rea och det var typ bara fina saker.
 
Mamma har och är på SIHS hela dagen idag och jag skrev ner allt jag ville ha så kanske lite blir julklappar ;)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0