Ridpass på lilla Juni idag!

Dagens pass blev att rida ut en sväng, men dock inte på Yngve utan på lilla b ponnyn Juni! Tanken var väl att först rida i ridhuset på Yngve men nu är det snöras stup i kvarten så ingen hade lust att gå in där.  Eftersom mamma var med tog hon Yngve och jag red lilla Juni. Tur att jag inte väger så mycket!
 
Det gick bra och vi tog en kortare sväng runt sommarhagarna. Det var liksom lera blandat med snö så blev riktigt jobbigt för lilla Juni, så hoppade av då det var ett vattenfyllt dike. Det var nog lika bra eftersom hon tog ett skutt typ två meter över diket haha. 
Gott nytt år allihopa! (Btw, stör mig sjukt mycket då man skjuter fyrverkerier innan tolvslaget eftersom jag har hundar som knappt kan leva under smällarna. Dessutom då jag var ute med dem så sköt de precis framför oss, så tänk lite på djuren också!)
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Min hund är riktigt rädd för fyrverkerierna :(

2013-01-01 @ 00:48:16
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0