Rätt klubb?

Nu på kvällen har jag varit på tävlingsryttarmöte och det fick mig verkligen att tänka på hur viktigt det är att man väljer rätt klubb!
Jag tävlar för Stora Wäsby och har gjort det sedan 2010, innan dess tävlade jag för en klubb som jag inte ens hade något att göra med.
Jag är jättenöjd med Stora Wäsby. Klubben har lag i samtliga discipliner och på alla nivåer, man möter alltid någon annan från klubben på tävlingar och alla (de flesta) är väldigt trevliga!
Det anordnas träningshelger, kurser under lov, ridläger och så vidare. Möten, kurser och andra saker för att utveckla  kunnigheten hos ryttarna.
Nu ska de även började erbjuda träningstillfällen för ryttarna, både mentalt och fysiskt. Får se om jag kommer iväg någon gång då det är en bit bort.
Jag tycker att det fungerar jättebra att rida för Stora Wäsby. Jag har bara ridit i lag en gång och det var hösten 2010 och jag tycker att alla lagkamrater var trevliga. Jag har även praoat i stallet där och tyckte att alla bemötte mig väl. Dessutom har de riktigt bra tränare :)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Tove, förlåt om jag tjatar.. Men jag skulle verkligen behöva min design snart! (:

2012-12-12 @ 15:58:40
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0