Provridning på g

Om någon timme så ska jag byta om till stallkläder, och sedan åka mot Grana och provrida en häst. Om allt känns bra osv, så blir jag förmodligen medryttare på den. Tänker inte avslöja mer nu, utan ni får helt enkelt se senare vem jag provred.

Helgen har spenderats i Bålsta, där min pappa bor. Har varit mysigt att bara tagit det lugnt och kollat igenom lite mer noggrant vad jag ligger efter i och exakta uppsatser jag ska göra. Igår var vi och julhandlade lite julklappar. Idag har jag bara slappat och umgåts med mina underbara brorsor. Kommer snart åka till stallet som sagt, efter det blir det hem och äta på Tiger med familjen. Ingen kommer nånsin förstå min kärlek till thaimat<3 Senare på kvällen kommer min pojkvän hem till mig, det blir mysigt! Och på måndag väntas en fet sovmorgon, börjar 12.20!

En gammal bild på mig och Fleurisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0