Nytt år - nya löften

Snart är det nyår, och det innebär nyårslöften. Förra året hade jag inget, har jag för mig. Men i år är mitt nya nyårslöfte att börja komma igång med träningen, på riktigt. Jag ska få årskort på SATS, och då j*vlar. Var och provade där idag med mamma, och körde två pass, ett cykelpass och ett annat. Kul var det!! Har även några fler löften.
  • Börja träna,som sagt.
  • Sola solarium oftare! As snyggt att vara brun!


    Sen finns det lite mål osv, inga löften direkt. Och dom är att jag och Fleur ska bli ännu bättre och att vi ska prestera bra nu i vår! Vill även att hon ska bli mer avslappnad på tävling, så hon kan visa vad hon kan!


    En bild från idag, innan träningen.

Kommentarer
Postat av: erin

brolle, vi kör efter nyår!! då jävlar :*

2012-12-19 @ 23:07:07
Postat av: Anonym

Kul med cancer... Sponsrar morsan det också? ;)

2012-12-19 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0