Mål över vintern

Här är några mål jag gärna vill uppnå tills våran kommer
 
- Att skänkelvikningarna i trav ska få bättre flyt och att han ska orka längre
 
- Att ryggningarna alltid ska sitta, just nu är de undefär hälften som är bra haha
 
- Öppnor och slutor i trav ska få mer flyt och han ska orka längre
 
- Det ska bli lättare att göra 10 meters volter i galopp och vi ska rida mer förvänd
 
Jag ska sluta spänna mig själv då han spänner sig. 
 
 
Om vi nu skulle sätta alla målen blir vi ju praktiskt taget redo för LA, men även om vi lyckas med alla mål ska vi vänta med LA ändå. 
Sen i vår kommer jag komma tillbaka till dessa mål och säga vad jag uppnått och inte uppnåt osv (:
Min fina stjärna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0