Hur min helg kommer att se ut

Den här helgen kommer vara fullproppad med olika saker jag ska göra, 90% av helgen kommer jag tillbringa i stallet!
På fredag är det först skola till halv fyra, sedan blir det väl att träffa någon kompis eller pojkvännen på kvällen. Måste även hinna med att fixa alla grejer till tävlingen på söndag. Rätt lugnt, och det lär behövas en lugn kväll inför min helg. På lördag ska jag ställa klockan och gå upp tidigt för att jobba i stallet från 07.30 till 15.30 ungefär. När jag jobbat klart hämtar min pappa mig, och så åker jag till Bålsta (min pappa bor där) och julbakar med familjen. Mys-lördag! På söndag blir det att ställa klockan ÄNNU tidigare än på lördagen, för då ska papap skjutsa mig till stallet och så ska jag jobba där igen, efter jag jobbat så ska jag tävla. Så på söndag kommer jag vara i stallet från 07.30 till ca 18.00 skulle jag tro.

Mycket stall i helgen, men det är bara kul! Är iskallt ute bara, så inviger nog mina ridtäckisar i helgen!
På den här bilden rider jag i mina täckisar, tror det var sist jag hade dom på mig. På bilden är det Space, min förra ponny. Bilden är tagen näst sista ridpasset jag red henne, då gjorde vi skänkelvikningar i alla gångarter, och hon var såå lugn och koncentrerad! Som att hon visste att det var slutet för oss två. Den här(tryck på här för att komma till låten) låten var även på i ridhuset samtidigt som vi gjorde skänkelvikningar i galopp, något jag aldrig trott skulle gå med denna ponny! Såfort jag hör den låten, så tänker jag alltid på Space ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0