Födelsedag!

Ja nu är jag myndig och det är väl kul? haha. Mer ansvar! I lördags väcktes jag på morgonen och fick tårta och presenter. 
 
Jag fick
 
  • En Chicago resa i sommar
  • En flerdagars dressyrkurs på Strömsholm med Yngve (haha mamma köpte en leksaks dressyrhäst med ryttare, så fint!)
  • Coldplay live 2012 video
  • Sövelväska
  • Ryggsäck
  • Kameraobjekt som kaffemugg 
 
 
Sedan var det släktfest på kvällen och fick ganska mycket pengar som förmodligen ska gå till släp. Har tittat lite mer och hittat lite intressant. Får se vad mamma säger. Måste ha lite hjälp ekonomiskt så hoppas mamma vill dela släp haha. Någon annan som vill dela släp???? :D
 
Sen var jag i stallet men skriver mer om det sen! (:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Grattis!

2012-12-03 @ 18:05:38
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0