Amandas dag!

Idag var en riktigt bra dag faktiskt haha!
Egentligen skulle jag upp tidigt och ha piano men det var intsällt, så skönt! Jonatan var hos mig igår så vi båda kunde ta hur lång sovmorgon vi ville! Vaknade 10.00 och tittade på julkalendern innan vi steg upp och å frukost. 
 
Vi jobbade klart med vårt projektarbete (SÅ SKÖNT) och sedan åkte vi in till stan med hundarna (:
Där var jag på min favoritaffär innan vi skildes åt och jag tog tåget hem, där jag stötte på Sara!
Så kul så vi bestäde att jag skulle med henne hem, och Natta kom sen med! Så vi hängde ett tag innan jag åkte hem. 
Mycket bra dag helt enklet men, har väldigt mycket saker att göra så bara att sätta igång nu på en gång haha. 
Lilla Jonte och Lollo idag på tåget (:

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

TOVE: Måste bara höra med dig om min design, mejlade dig för ett tag sen om det där med att sätta in den på bloggen osv (om den är klar då? (;) då jag inte kan det där så bra..

2012-12-03 @ 18:35:09
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0