Utebanan 24 augusti

Idag hade jag med mig tre gamla stallkompisar som jag inte träffat på länge till stallet (: Nicole var jättegullig och agerade fotograf, och fick även sitta upp en stund och känna lite på Amoure.
 
Amoure var lite trotsig idag (tror att han är i en liten trotsperiod i dressyren nu när jag ändrat ridsätt) men annars mjuk och fin! Det var någorlunda lätt att få honom att söka framåt men det fanns tyvärr inte så jättemycket bjudning att hämta, tur att han får sova inne från och med imorgon (:
Red lite olika vägar, jobbade med ställningen och lite övergångar. När Nicole hade ridit satt jag upp igen och krävde då lite mer av honom och då fick jag fin bjudning i galoppen :)
En bild från idag, resten kommer så småningom (:

Kommentarer
Postat av: Nicole

*stolt fotograf

:D trots att typ hälften av alla 999999999 bilder blev knasiga ;)

2012-08-25 @ 01:54:18

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0