Tur att det bara var en dröm..

Igår drömde jag en mardröm, som faktiskt var den värsta på riktigt länge! Nämligen att Kjelle skulle sälja Fleur. Jag skulle vara med på provridningen då Kjelle tyckte jag kunde hjälpa till och förklara hur Fleur fungera, då jag ridit henne ett tag nu. Och jag minns hur jag stod där i mitten, när hon red runt mig. Det gjorde så ont att se, hur lycklig tjejen som provred var då hon satt på ''min'' ponny. Det var hjärtskärande att stå där, utan kontrollen över om det var rätt hem eller inte, då det är Kjelle som äger Fleur. Och det gjorde ännu ondare att höra orden, ''Den här ponnyn vill jag ha!'' Tuuuur att det bara var en dröm, har ingen aning vad jag hade gjort annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0