Mina senaste två dagar.

Mina senaste två dagar har jag inte bloggat alls. delvis för det vi gör nu på bloggen känns så tomt och tråkigt. Ska göra mer intressanta inlägg och varierat, hoppas bara de andra följer på iden!
 
Ni som läser bloggen flitigt och känner mig vet nog varför jag mestadels inte bloggat så bra. 
Coldplay. 
Jag lever ju faktiskt lite för det här bandet och lägger ner väldigt mycket pengar på dem. Var i göteborg och såg dem förra sommaren, London innan sommaren två gånger och nu i Stockholm. Har även småplaner att kanske åka till Tyskland och se dem. 
I onsdags efter skolan mötte jag upp Erik som jag alltid ser Coldplay med. Han hade precis kommit från Luleå men vi åkte till Stadion och slog läger. Vi övernattade alltså utanför stadion och hade plas 15 och 16 i kön. Vi sov under ett träd och vaknade 5 på morgonen. 
Sedan var det bara att köa hela dagen. Redan vid 7 på morgonen var det runt 300 personer där typ och att vara längst fram i kön då är ganska najs!
Vi kom ju såsmåning om in och fick bästa ståplatsen precis i mitten. Konserten var lika bra som första dagen i London om inte bättre. Magiskt. Jag och Erik fick kontakt med de alla och speciellt Chris väldigt många gånger. 
Det var dock betydligt mer tryck på Stadion och efter var jag gaaanska sliten. 
Höll på att svimma bilen (tack mamma för att du hämtade mig och matade mig hemma haha) och så fort jag kom hem landade jag i sängen. Har inte gått till skolan idag för min kropp mår inte så bra. Min rygg är typ paj, huvudvärk, blåmärken, nackspärr osv men jag är så himla lycklig för jag har sätt världens bästa killar ännu en gång!
Vi stod precis intill det som går ut i mitten. Alltså absolut bästa platsen. (Bilden är från London)
Bild på Chris från igår
 
Yngve har fått det soft och kul den här veckan! Bra ridits ut, vilat och en hoppträning hittills. Idag tänkte jag rida på slingan men just nu ösregnar det. mamma skulle rida med lite bommar i ridhuset kanske gör det men om det lungar sig blir det ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0