Min dag

Jag har ju börjat tredje året på gymnasiet nu!
Har för övrigt världens bästa schema. Har sovmorgon alla dagar och har vara två lektioner per dag. Slutar i snitt halv fyra varje dag vilket är bättre än 18 varje dag!!
Vi har bara haft chilldagar så nu är jag på väg till stallet.
Jag har inte bloggar de senaste dagarna som jag brukar för jag har helt enkelt ingen lust. Blir jobbigt ibland att göra typ sex inlägg per dag.
Har hur mycket inlägg som helst att skriva men ni får nöja er med en per dag så länge.

Detta har hänt
-Yngve har inte känts ok så vi tog hit kiropraktorn. Han hade spänningar i båda bogarna och båda bak.
Detta har gjort mig väldigt ledsen och frustrerad. Förmodligen har det blivit så för vi ridit honom utan bjudning. Han har alltså belastat frambogarna.
Kiropraktorn har nu fixat det och bjudningen borde komma tillbaka.

-i måndags skrittade jag för hand runt hela gården 1 tim. Han höll på och nafsade hela tiden vilket var lite irriterande.

-tisdags tömkörde jag. Mickan som tömkört väldigt mycket var med och hjälpte till.
Det gick bra han hade ingen bjudning bara så det var ganska svårt att få honom i jobb. Vi tömkörde bara i skritt.

-idag ska jag jogga honom. Hoppas han känns bättre annars vet jag inte vad jag gör.

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas han blir sig själv snart <3

Svar: Tack <33Ja jag hoppas verkligen också det!
Tove Nodemar

2012-08-23 @ 00:17:06
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0