Markarbete

Hej alla underbara läsare!
Jag har försökt blogga de här dagarna men appen har inte fungerat, har försökt blogga måååånga gånger. Hum.
Igår red jag i alla fall markarbete för Tusse på andra sidan vägen (: Tyvärr mådde jag själv inte så bra (feber och förkyld) men jag tycker att Amoure jobbade bra!
Vi värmde först upp självständigt och sedan jobbade vi med små serpentinbågar där vi skulle ha hästarna ordentligt formade runt koner och sockerbitar som vi red mellan. Jättebra övning för Amoure!
Sedan fortsatte vi men med så små bågar som möjligt=slalom. Gick bra! Behövde knappt göra något, Amoure skötte jobbet (:
Sedan hoppade vi lite studs med kort avstånd, Amoure tyckte att det var super roligt och drog gärna lite för mycket men han var ändå kvick i benen.
Jag valde att avsluta efter det eftersom att jag inte mådde bra, men känslan var i alla fall bra :)

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Vad roligt att du tycker den bilden är fin! :)

2012-08-30 @ 12:04:02
URL: http://idaaugust.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0