LB:1 Sveden dressyrmeeting

Hade bara en kvart på mig den här gången att rida fram för jag startade först men det räckte! Han var minst lika fin på den här framridningen!
Inne på banan var han fantastisk. Finns inget att klaga på överhuvud taget. Vi hade ingen miss. INGEN. Lätt det bästa vi ridit och då jag gick ut tänkte jag vi kan inte bli bättre än så här, det här är vårt absolut bästa. Han var så taggad, lyhörd och glad. Jag tänkte att vi skulle slå vårt LB:1 rekord som ligger på nästan 66%. Behöver inte säga mer om programmet, bara att titta på videon haha! 
MEN så hämtade jag protokollet. 57,2% !?! Hon hade alltså underkänt mig`?`??? En av mina sämsta resultat. Jag blir så jävla arg. Ursäkta språket. Brukar aldrig klaga så här men det var bara konstigt och det var fler som tyckte det. 
Kan ni vara snälla och titta på videon och säga om ni tycket det är ett underkänt lätt program?
 
Hon hade gett mig en hel de femmor som ingen gjort förut i moment som var för mig 6/7/8? Och hon hade ingen som helst motivering varför. I kommentarerna hade hon inte skrivit någon kritik alls? Bara att han var en mycket fin häst osv? Jag förstår ingenting.
Ringde och pratade med Lisa (Min dressyrtränare och dressyrdommare) och bad henne titta på filmen och kolla om hon tycker det är underkänt för då får jag väl leva med det men har ridit sååååå mycket värre med typ missar i varje moment på 63% så det här var bara konsigt. Blir arg på att då man väl lyckas kan man inte få belöning för det. 
Aja jag var ÄR skitnöjd och glömmer detta och hoppas på en bättre dommare idag!
(ni kanske tycker jag är en dålig förlorare men rider jag dåligt så ska det vara ett dåligt resultat)
Dock låg jag placerad in i mitten av LB:1an så hon dömde väldigt många hårt. 
 
 
 
Det var inte min dag igår, dåligt i LC:1an, utanför placering precis sen skit av dommren i LB:1an.
Hoppas på mer tur idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0