Första ridpasset på läänge!

Har ju haft problem med mina njurar nu ett tag så har inte kunnat rida.. Men idag red jag, eller ja nyss. För en halvtimme sen kanske. Just nu går jag hem från stallet så passar på att blogga från bloggappen.


Åh så kul det var att sitta upp på hästryggen! Har saknat det fast det var ca 2 veckor sen sist! (Hästtokig??)
Idag jobbade vi mycket volter, olika bågar, ökad galopp samt förvändgalopp. Jag kände att jag fick Fleur mellan hjälperna rätt fort idag, hon kändes mjuk och trevlig. Hon var också posetiv och ville verkligen jobba,superkul! Kände dock att jag inte red så bra. Menmen, kul var det, och det är huvudsaken ;)

Fina fleur efter ridningen /NATHALIE


Kommentarer
Postat av: Sofie utan blogg

Rider du bara på ridskola nu? Ingen medryttarhäst eller något? Trodde du hade en, vad hände med den i såna fall? :/

2012-08-28 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0