Förklaring till mitt bloggande

Bloggen har blivit väldigt lidande den här veckan, pågrundav att jag har fått njurstenar i min högra njure. Kanske inte ska gå in på detaljer, men jag har KISSAT blod i flera dagar, behövt gå på toa var tioende minut plus att det har svidit som fan när jag kissat. Haft kramper i magen, illamående och svullen på höger sida. Har verkligen inte orkat blogga då jag känt mig dålig! Skulle ha ridit idag och imorgon, men kan inte då det är farligt att rida med svullen njure. Äter pencelin och hoppas att det ska bli bra snart, vill rida!! Gaaah.
 
Ska försöka fixa ihop några inlägg som jag kan publicera dagarna framöver.

Kommentarer
Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Nej usch, låter inte kul! :( Krya på dig!

2012-08-21 @ 21:29:38
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0