Dagens mål

Har svårt att sätta ett mål på idag eftersom det gått då himla dåligt. Jag vill bara att han ska försöka. Orkar han inte hålla galoppen, fine. Bara han försöker. 
Vill inte ha för många femmor och vill egentligen kunna snappa åt mig en 8a i galoppfattningarna men vi får se. Egentligen vill jag ligga över 60% för det är där vi är egentligen men i den här svakan kommer vi nog ligga runt 55% vilket inte alls gör mig som tävlingsmänniska glad men jag får ta den smällen och så får vi jobba oss upp tillsammans igen!
 
  • Över 55%
  • Inte så många femmor
  • att han ska försöka
  • bra halter och inridningar
  • Att det ska finnas någon bjudning framåt och inte stå till
  • Att han inte ska spänna sig för mycket
 
 
 
Startar 18.57, glöm inte kolla Equipe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0