Snott en dator...

Snodde min kompis dator så ni kan få lite uppdatering :)
Som sagt red jag ut med Amanda på morgonen. Vi slapp precis snön då det var uppehåll när vi red, men varken innan eller efter. Skönt!
Vi red alltså mot Smedby men vände halvvägs. Det blev mest skritt men även en del trav och en kort galopp.
Amoure var lugn och lyssnade bra. På tillbakavägen märkte jag dock att han hade tappat en sko och vi hittade den inkilad mellan två stenar i skogen där han snubblat innan. Men den får han i alla fall påslagen på tisdag :)
Nu ska jag fortsätta titta på film, ha det bra!
image description

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!

2012-04-06 @ 23:45:35
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0