Skritt

Idag skrittade jag Amoure, bilrundan tillsammans med Nathalie, Amanda och Anna. Gick jätte bra :)
Arbetade honom en del i skritten, han kändes bra, behöver dock bli lite mer bärig då han i vissa lägen krullar ihop sig lite men det är ju inte så konstigt, annars känns han bra :)
Sedan när jag skulle gå ner till hagen så ska ju dumbommen känna på grinden och får världens stöt. Först kunde jag hålla honom men sedan fick ha  antagligen en stöt av grimman och slet sig, men han sprang ned till slingan och stod sedan snällt och väntade. Nu vet han att grind och staket inte är att leka med!
"Jag kan bli stooor"


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jag var nära på att köpa en connemara förut, dom är så grymt fina och verkligen jättetrevliga hästar. Den skönaste galoppen jag någonsin ridit var på en connemara ;) Dock har islandshästen alltid legat varmt om hjärtat så nee jag var bara tvungen!



Vilken stor och smäcker connemara du har:D! Hur hög är han?

2011-09-04 @ 20:22:43
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0