... och så lite text...

Ja, idag har det varit en fullspäckad, men rolig, dag :)
Ponnyn jag red på förmiddagen var alltså London, min förra ponny som åkte till sin nya ägare för dryga månaden sedan. Har saknat honom något enormt och när hans ägare ringde igår och frågade om jag ville komma och galoppera av honom kunde jag förstås inte säga nej.
Jag måste säga att han kändes mycket bättre än jag förväntat mig, gick alltså in med ganska låga förväntningar. Men han verkade känna igen min ridning, blev lite arg någon gång och la till något luftsprång men inte mer än så. Kändes helt okej helt enkelt :)
Sedan till Grana och Amoure där jag fixade allting innan det bar av hem och till ridskolan.
Där satt jag i ridhuset med kameran i högsta hugg, det var lite tornespel, teater/sagoritt och höjdhoppning. Vann höjdhoppningen gjorde Sofie & Musse som hoppade 150 cm. Helt otroligt!
Nu ska jag slappa resten av kvällen och försöka få lite saker gjorda, är nämligen ledig imorgon och tisdag (fram till tre) och detta är en speciell vecka, vilket kommer resultera i att Amoure får lite vila men det gör ingenting då han varit så duktig :)

Kommentarer
Postat av: Nelly

Vad coolt att Sofie och Musse hoppade 1.50, med tanke på att det är en c-ponny ?



sv: Ohja, matcha är det bästa som finns när man håller på med hästens utröstning ;)



Tretorn stövlarna däremot, jag tyckte förr dom var supersnygga, men det gör jag ju inte nu längre men dom är nog otroligt sköna att rida i! :)



2011-09-25 @ 20:38:00
URL: http://hestfliickor.blogg.se/
Postat av: Tove

Sv: Ja tävla är så grymt kul! :D

2011-09-25 @ 21:15:30
URL: http://tovebernstrom.blogg.se/
Postat av: Horsefocus Evelin.

Svar: Tack så mycket! :D

2011-09-25 @ 21:58:44
URL: http://horsefocus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har amoure för stamtavla? :)

2011-09-26 @ 08:49:59
Postat av: Emma - tanneryttarna!

jävlar vad coolt att de vann på 1,50 ! :)

2011-09-26 @ 18:08:07
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0