Mörk uteritt

Erin följde med mig till stallet idag. Hon red Space, och jag red Oscar. Oscar är en c-ponny som står i samma stall som Space, och jag brukar hjälpa till med honom lite då och då. Vi red ut på andra sidan vägen i ca 40 minuter. Vi skrittade bara för det var så mörkt och blött. Usch vad det är tråkigt när det blir så mörkt så fort, i somras kunde man vara uppe jätte länge men det var fortfarande ljust ute. Nu blir det ju mörkt typ vid sex - sju. Trist! Iallafall, Ponnyerna var duktiga, pigga o glada! :)
Imorgon och på fredag har min medryttare Space. Om ni har någon ponny/häst, har ni medryttare eller rider ni alla sju dagar i veckan? :)

På dom här bilderna nedanför så är det Martina som rider sin lilla ponny Oscar, dom är riktigt fina tillsammans tycker jag :'D






Kommentarer
Postat av: amanda

snygg blogg!



skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå.

www.sweetfield.blogg.se

Tack!

2011-09-26 @ 17:39:01
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0