Morgonritt

Idag blev det ett pass på slingan för mig och Amoure :)
Amoure var på bushumör idag och riktigt piggelin. Men det var bara roligt! Red runt lite i alla gångarter och sedan provade jag att hoppa lite stockar på ängen, de som är lite större. Och Amoure tog sats och hoppade även över alla grässtrån, han verkade tycka att det var super kul :D
Han är verkligen pigg att rida och har mycket energi, vilket jag tycker är jätte roligt. Dessutom är det ganska lätt att omvandla energin till ärligt arbete, men det blir nog bättre när jag hittat knapparna också.
Pappa fotade lite, tyvärr hade han samma inställning som jag använder i ridhus men det är ju bättre med några bilder än inga och det verkade som att ni var sugna på lite ridbilder. Så de ska jag börja redigera nu!
En bild på Amoure i hagen, fotad av Amanda, sålänge.

Kommentarer
Postat av: Josephine Larsson

Vad roligt att det går så bra!! Han är rolig på det sättet som du beskriver att han oftast alltid är pigg och glad och har energi samtidigt som han inte är dum:):)



Jag blir lika glad varje gång jag läser om er!:)

2011-09-18 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0