Dressyrponny nästa!

Red fram utomhus idag, ungefär tjugo minuter. skrittade och travade nere på slingan. Red även över några terräng ''hinder'' :) Efter det så red jag tillbaka till stallet, och gick igenom dressyr programmet som jag ska tävla på lördag. Red programmet tre gånger, och det kändes riktigt bra! Fick jätte mycket beröm av massa som kollade på att Space blivit så fin på sista tiden! Och jag kan ingenting annat än att hålla med, inte för att skryta eller nånting.. absolut inte! Men hon har verkligen börjat gå jättebra på det tredelade, känns nästan ingen skillnad att rida med det tredelade och pelham, hon lyssnar lika bra på båda betten! Och det är posetivt! Har förresten ridit utan martingal både igår och idag, och det har funkat super! Sara glömde kameran, så blev inga bilder ifrån idag :( Synd! Men ni får en annan bild på mitt hjärta.♥



Nu när hon går så bra på det tredelade, så vill jag faktiskt tävla lite dressyr då och då. Inga stora dressyrtävlingar, utan typ LC osv. Bara för omväxlingens skull! (:



Kommentarer
Postat av: Anna Pellnäs

Såg dig och Space idag och sa till Haje att Space har gjort stora framsteg! Hon ser helt annorlunda ut nu. Lugn och samlad och koncentrerad. Härligt! Bra jobbat!! :)

2011-09-07 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0