Dagens uteritt!

Jag var i stallet lite tidigare än Tove och gjorde klart allt. Sedan vandra jag runt lite runt hagarna och Yngve hade väl fått syn på mig och sprungit fram till grinden och väntat, GULLUNGE. Han fick tusen pussar och massor med gos. Det älskar han, han stod och njöt medan jag kliade honom bakom örat. Tove dök upp och medan hon hämtade Amoure betatde jag Yngve.

Ställde Yngve i övrestallet och gjorde i ordning honom i sällskap av mamma och Tove. Sedan red vi ut tillsammans över vägen. Vi red gokartrundan i mestadels skritt och trav. Vi vände halvvägs pga gokarts.

I stallgången gosade vi massor och sedan fotade jag honom ute! Finaste prins.


Bebis står och väntar på mig!









Mer bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0