Dagens ridpass

Både Amanda och Tove har skrivit om dagen idag,haha. Så jag gör det väl också :D

Red ut, som ni säkert redan vet, med Amanda och Tove idag. Red först ut bilrundan och klättrade lite i skogen, sen red vi på ridbanan. Space har varit ganska stark på senaste tiden, så har ridit med pelham i tre dagar ungefär. Men idag testade jag att rida med det tredelade, och hon var jättefin, verkligen! Lätt i handen, inte ett dugg stark. Lugn och allmänt fin :') Sara och Erin var så gulliga, så dom fotade oss när vi red. Så här får ni lite bilder från dagens ridning!















Efter ridningen var det snabbt av med alla sakerna, och så var Lollo, min tränare, jättegullig och hjälpte mig o klippa Space :) Hon blev jättefin! Skönt för henne att slippa all päls. Så om du läser det här Lollo.. Så säger jag tack ännu en gång, Hihi! Här är resultatet..










Kommentarer
Postat av: erin

ni var verkligen super fina idag :D och hon blev jätte fin när ni hade klippt henne :D <3

2011-09-04 @ 23:10:46
Postat av: Sara

ni är verkligen fina!

det blev jättebra med klippningen! :)

2011-09-05 @ 07:38:50
Postat av: emmy

fina, men det benskydd sitter ju helt fel

2011-09-06 @ 13:48:43
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/
Postat av: Sabina

Snygga pics ! :)) Förhoppningsvis så rider jag Space lika fint om några månader... ;D <3

2011-09-07 @ 17:28:52
URL: http://sabbizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0